Gymnasiumet är över och nu..

Nu sitter man här igen. Tagit studenten och det är en enda stor röra i huvudet. Vad ska hända med mitt liv? vad vill jag ska hända med mitt liv? Ja det går så mycket frågor i mitt huvud så min tanke var , varför inte börja blogga igen då. Det har nog gått över ett år sedan jag skrev sist här. Tycker ni jag ska skapa en ny blogg och börja om från noll eller ska jag fortsätta här? Själv tror jag att det är bäst om jag fortsätter här. Det är kul att ibland titta tillbaka på saker man skrev för några år sedan och se vad man har förändrats.

Just nu sitter jag här mitt i Augusti månad och passar min syster dotter Ebba. Vädret som ni nog alla vet är inte så jäkla bra precis så när Ebba ger tips om att vi ska åka och bada i havet ryggar jag lite tillbaka. Jo visst jag har allt blivit en liten badkruka men att bada när det nästan är storm ute det gör jag bara inte. Så vi får se vad vi ska hitta på idag. Alla andra jobbar nu på dagarna medans jag jobbar kvällar och helger. Så något sociallt liv har jag kanske inte så mycket nu förtiden. Nu hör jag min älskade systerdotter sitta sjungande vid Tv.n så nu känner jag att jag bör umgås med henne lite.






/ Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0