Rester från höstterminen

Snart är svenskan klar ska bara skriva klart dem sista meningarna och sen skicka in sedan blir det att ta itu med religionen som Filippa och jag ska ha redovisning på så snart som det går. Nu innan jul hade vi Nationella prov i Matte och engelska. Engelskan klarade jag och jag blev verkligen super glad sen kom det till matte där jag fick 2 poäng under godkänt så nu blir det att göra omprov på kapitell 3 med procent och sådant sen om jag får godkänt på det får jag det i betyg i Matte A. Sen Engelska ska jag bara läsa en bok och skriva en liten reccension. Detta ska jag lätt fixa. Jag lovar detta ska vara klart innan sportlovet,  PUNKT SLUT! Önska mig lycka till!

Kram

Frido


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU kommer att klara det hur bra som helst!

DU ÄR BÄST"



2010-01-12 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0