Nyårsafton!

Då har det varit nyårsafton också! Ja det var ju så trevligt så. Kvällen började med att Malin och jag CYKLADE till Hjärup, Hem till Moa. Där väntades Middag med förrät,varmrätt och efterrätt, Muums säger jag bara!! Undermiddagen lekte vi liten lek som heter Sms roulette! Hur rolig som helst! Efter vår trevliga middag så var vi kvar hos Moa en stund sjöng och Moa spelade gitarr. Efter ett litet tag blev det promenad till festen vi skulle till. Alltså Tess och Fridas 18-årsfest! Hur trevligt som helst. Massa massa gamla vänner var där som man kunde prata med och dansa med. Klockan blev 00.00 och alla begav sig utåt. Många pussar och kramar med sina kära vänner för att viga in det nya året.  Vid halv 3 tiden stack Malin och jag hem till Moa igen för Malin behövde gå på toaletten. Sen CYKLADE vi hem igen till Åkarp och hem till Kevin som hade lite efterfest. Vid halv 5 begav jag mig hemåt och somnade sköönt vid fem tiden i min sköna varma säng.

Kan ni tänka er, Malin och jag började detta året med att motionera! Duktigt jobbat tycker jag. Och det var ju också bra det för ett av mina nyårlöften var att börja motionera mer och träna! Ni kanske vill veta mina små nyårslöften? ;

' Börja träna motionera regelbundet
' Kämpa i skolan och försöka utvecklas så mycket som möjligt i estetiska ämnena
' Umgås mer med mina systrar
' Ta körkort

Och sen lite annat smått och gott ;)
Önska mig lycka till!

Vad är dina nyårslöfte?

Kram banan!


Frido




Werngren och Frida



tess och Frida, Grattis Tess! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0