Malin Maria Larsson, England i ett halv år!



Nu är det såhär min kära äldsta vän har åkt till England nu i ett halvår! Malin är den jag kan gå till vad det än är, den jag kan berätta allt för ,den jag kan skoja med, skratta med, gråta med,störa mig med, Ja massa skit kan jag göra med henne. Hon har varit en väldigt trygg vän här i hela mitt liv. För att hon åkertill england i ett halv år kommer inte förändra vår vänskap men jag kommer sakna henne oehört mycket! Jag kommer nog någon gång inte tänka på att Malin är iväg utan kommer gå hem till dem och se om Malin är hemma och sen komma på nej attans hon är ju i england. Jag kan lova Malin kommer få massa massa minnen där ifrån och skulle inte förvåna om hon kommer vilja stanna kvar där, men det får hon inte. Vi behöver henne här hemma. Nu snart så landar nog Malin i London och får snart träffa sin "värdmamma" för första gången. Guud jag sitter här och är nervöös, Varför? r jag rädd för att malin inte ska trivas? Är jag rädd hon ska glömma bort en? Nej det fr hon inte. Nu sista veckorna har Malin oh jag träffats varje dag, vi har verkligen haft super kul tillsammans. Men när det bara var två dagar kvar tills hon åkte så var jag tvunegn att titta på henne, för tänk om  ni inte skulle få se er bästa vän på ett halv år, hur skulle ni känt?

Älskar dig min vän Malin Maria Larsson!

Kram


Frido


Kommentarer
Postat av: malin :)

kommer aldrig att glömma dig! <3

2010-01-06 @ 22:00:16
Postat av: F

Jag kommer aldrig glömma dig Malin! <3

2010-01-06 @ 23:04:36
URL: http://fridaarildsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0