Lovet är slut!

Nu har den sista helt fria helgen varit och nu börjar jobbet och föreställningarna igen! Skolan börjar på Tisdag, men kan säga detta lovet slutade ju ändå rättså bra tycker jag:),  Hela helgen fick jag umgås med mina kära kära vän JULIA CASSPE, hon jag inte varit med på hundra år. vi har haft fantastiskt kul och vi är rätt galna. Sovit hos henne hela helgen pga av att min egna säng i mitt fina hus har blivit våldtgästad av mina pärons bästisar ;), Imorgon följer en dag med att umgås lita med en viss Isabella Londos sen träffa Julia sen träffa Filippa för att gå och intervjua Julia och hennes mamma! Som ni nog alla vet så är Julia och hennes familj muslimer så vi ska fråga hur det är att bära buurka! Fler frågor vi kommer ställa är hur ser deras Pippi Långstrump ut i Irak och deras körkort, ser alla bilderna likadana ut? jag menar alla har ju burka hur ser man skillnad!

HAHA, ja tänk om det skulle varit så! GUUUD VAD COOOLT! Men tyvärr Julia är en helt vanliga svenne blekfis som ska på CHARTERRESA TILL SOMMAREN! TJOOHEEJ! ;) <3

Kram

Frida


Kommentarer
Postat av: Bella

wow, mitt västa fullständiga namnet också! det brukar du inte skiva kvinna? <3

2010-01-13 @ 21:54:48
URL: http://londos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0