Här kommer Pippi Långstrump!

Tjoolaahopp!, Här har ni mig!

Ja nu har vi kört första perioden med Pippi Långstrump på Nöjesteatern! Trevligt trevligt! Till en början med alla rep och kaaos som det varit trodde jag aldirg detta skulle funka! Men helt plötsligt sås tod vi där på Premiären och det gick väldigt bra. Sen har det bara gått bättre och bättre. Jag är med i gröna gruppen och vi hade vår sista föreställning den 30 December. Fullsatt i hela salongen, riktigt riktigt kul! Eva Rydberg var där också och kollade och hon verade gilla det, hon kom iallfall med ett stort smile när hon steg in vid logerna. Nu i början på januari är det röda gruppen som spelar. Och sen sätter vi igång igen tror det är den 16 Januari i Ystad. För nu ska vi nämligen ut på turne i skåneland! Massa olika scener men jag hoppas det blir bra. 

Massa kramar

Frido 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0