Farmor <3


Idag har jag spenderat min eftermiddag hos min gulliga farmor. Började med att fika och lösa sudoku och massa sånt vanligt trams ;), Pappa var med där då och pratade och ahde mysigt. Sen blev det bara farmor och jag kvar då blev det massa prat om allt. Min farmor kan jag prata med om allting. Vi pratade killar,vänner och allt sånt som man pratar om med sina bästa vänner, och ja min snart 90 åriga farmor hon är en av mina bästa vänner. Hon förstår mig till 100 %! Som liten var farmor min bästa vän och jag var nästan alltid hos henne. Och som liten om vi inte lekte affär så spelade vi kort eller svarte petter. Och idag spelade vi det igen var nog nästan tio år sen vi spelade det. Och det var hur mysigt som helst! Jag ska bli som min farmor när jag blir gammal! Och så är det bara! Många tycker nog det är konstigt att man kan prata om killar och kompisar med sin 90 åriga farmor, men nej ni det är nog det bästa. Hon har ju också varit i min ålder och hon har väldigt många kloka saker att säga. Hon min farmor och jag var nog rätt lika när hon var ung så tror det också gör det enklare. Men det jag skulle vilja säga är bara att;
JAG ÄLSKAR DIG FARMOR! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej jag vill inte tro det!! Min farmor var inte ett dugg slampig....:-)

2010-02-28 @ 20:35:26
URL: http://skroll-skrollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0