Sarah <3

  

Hejsan allihopa! Jag skulle bara nu säga några få viktiga ord!
Den svartvita bilden som är längst till vänster det är underbara Sarah! Min vän, min björn och min tvillingsyster. Sarah och jag började i samma klass nu första året på gymnasiet. Själv trodde jag inte att det fanna någon som var som mig,skrev som mig,skrattade lika sjukt som mig, tänkte som mig och mådde likadant som mig. Men jo helt plötsligt stod denna personen mitt framför mig. Det var sarah. Nu när vi gått i samma klass nu snart ett år så tycker jag och förmodligen du med att det blir mer och mer läskigare att vi e så lika. Kommer du ihåg det var nog andra veckan i skolan, vi satt bredvid varandra och vi bara stirrade på varandras papper där vi skrivit, vi skrev fasiken likadant ( bara att du skriver lite nogranare än mig nu, fast då var det skrämmande lika ). Vi tycker likadant och vi har samma torra sjuka humor. Men vad gör de? Det jag skulle skriva var just de att fy fan vad häärligt de e att ha träffat dig, min egen lilla tvillingsyster som jag inte ens visste att jag hade. Och Sarah, Jag vet hur du mår. Och jag förstår dig! Jag tror vi förstår varandra väldigt bra! Jag älskar dig min kära söööta väään, Vi ska hjälpa varandra nu, Finns här alltid för diig ;) <33 
/ Diiin vän F.<3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

frida, du får mig att gråta ännu mer ju! Jag älskar dig jättemycket!! <3

2009-03-26 @ 21:56:28
Postat av: sarah*

2009-03-26 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0