Glad,ledsen,besviken!? <3

Det fanns en gång en tjej som för det mesta alltid var glad,sprattlig,vild och possitiv. Det var aldrig någon som såg henne ledsen eller sur. Hon var för det mesta känd för att vara den där glada som alltid hade ett bigma leende på läpparna som hälsade på alla och som ville prata med alla. Hennes vänner stod henne så nära och ingen kunde rubba bort dem. Dem var hennes allt. Men vad hände? Nuförtiden går denna tjejen runt och egentligen inte mår så bra som hon gjorde innan. Varför hon gör det är väldigt svårt. Lite som kanske har gjort att hon mår såhär är nog först och främst at hon aldrig blir av med sin förkylning så hon för det mesta är väldigt matt i kroppen och har ständigt en huvudvärk som kommer och går hos henne, men de kan också vara att hon mår allmänt dåligt för att teoriämnena i skolan får hon panik över! Att veta att man ligger på ett ig/G- är inte så himla kul, tro mig! Och att hon då känner också att hon inte vet hur och vad hon ska göra för att få in alla dessa svåra teoiämnen i huvudet. Men framförallt !, Hennes undran var är hennes vänner?  var är dem hon kunde lita på till 100% på innan? Var finns dem? Nu för tiden går denna tjejen runt för det mesta och är allmänt nere, ibland döljer hon det med att intala sig själv att dagen är såå underbar när hon geentligen tycker dagen är rätt trist och grå. Hon tänke rockså då och bara väntar på att få höra någon jobbig kommentar som får henne att tänka fy an vad dålig människa jag är. Just nu har denna tjejen väldigt svårt med att lita på folk och hon tar åt sig väldigt lätt. Hon vill ha tillbaka dessa nära vänner som alltid fanns där innan hos henne, som stöttade henne inte slängde ut några jobbiga kommentarer eller var allmänt tjafsiga imot henne. Hon vill känna att hon betyder något för nån. Men hur fan ska det kunna gå när hon inte litar på någon? Innan var hon en tjej som skett i vad allt och alla sa om henne och tyckte om henne. Hon bestämde själv hur hon skulle klä sig ingen annan fick bestäma hur hon skulle va,klä sig, sminka sig, nj det var hennes ensak och Det var då hon mådde som bäst. Då hon var omtyckt förmodligen av sina dåvarandre vänner. Nu vill den här tjejen bara bli den där glada,pigga,vilda tjejen igen! Men för att det ska lyckas behöver hon nog lite stöd. Men finns där någon? ,

Den är tjejen heter Frida Arildsson!



Kommentarer
Postat av: sarah

Älskling, du ska veta att jag lider ac axakt samma...vad kallar man det? Sjuukdom!?nej men du förstår vad ajg menar, jag vet att det inte är lätt. Jag finns alltid vid din sid och stöttar dig. JAG ser när du inte mår bra, tro mig! Älskar dig Frida, du betyder jättemycket!!

2009-03-27 @ 10:38:05
URL: http://tuude.blogg.se/
Postat av: F

Jag älskar dig med Sarah,Jag finns här för diig <333

2009-03-27 @ 12:25:43
URL: http://fridaarildsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Frida jag hoppas verkligen att du vet att jag finns här för dig, just nu känns det som att alla går igenom någon jobbit eller svårt i livet. Men jag finns här för dig och jag hoppaa att du känner att du kan prata med mig om allt. jag älskar dig så mycket och jag är så glad över att jag fått lära känna dig, en helt underbar vän för livet. <3

2009-03-29 @ 11:50:56
URL: http://isabellalondos.devote.se
Postat av: Anonym

Jag kommer alltid att vara din vän frida, alltid alltid. JAg vet att jag inte gör det alls lätt för varken dig eller mig att tro på det, men så är det. Jag älskar dig, jag skulle ta en kula för dig om det var så! Jag har inte haft det lättaste på sista tiden och det är en hel del som cirkulerar i mitt huvud just nu, du är en av de stora sakerna i mitt liv. Jag vet och ser på dig att du inte mår bra, oh jag tror verkligen vi måste prata. Men frida, en sak vill jag säga till dig. du behöver aldig tveka på mig, jag kommer alltid finns för dig, oh jag fiinns här för dig nu med! Jag älskar dig, och jag vet inte hur mycket jag kan visa det för dig, Okej, jag kan sitta här och skriva en bok till dig om hur jävla bra du är, hur myket jag litar på dig, hur mycket du betyder för mig, hur myccket jag älskar dig, och hur stolt jag är över dig, för så är det faktiskt, jag är riktigt stolt över dig! Jag skiter i om du klarar de teoretiska ämnena i skolan! Frida, du är den mest underbara människa på denna jord! Jag skulle inte för någonting i hela världen vela ha den vänskap jag har med dig, med någon annan, jag skulle inte för någonting i världen radera dig ur mitt liv. din vänskap betyder så mycket för mig. Förlåt att jag inte funnits här! Jag ber dig, Var min vän och jag ska visa dig vad du betyder. du regerar mitt hjärta! <33

2009-03-29 @ 14:25:43
Postat av: My

för att ja saknar oss !

2009-04-11 @ 13:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0