Stuff like that there!


Stuff like that there!

Denna låten fick jag nu i Fredags på min individuellasång! Väldigt kul låt. Sjukt svår men Jack ville att jag nu skulle ha lite kul för han tyckte jag jobbat så hårt detta året. Och så tyckte hand enna låten passade så bra min personlighet, det kan vi ju diskuttera! haha.. Men iallafall riktigt kul, får börja öva på den nu då för väldigt mycket text och snabbt går det! Men jag ska lyckas!!
 
Låten är från musikalfilmen For the boys med Bette Midler! Egentligen är det hon som sjunger den från början men tyckte den var riktigt bra med Kelly Clarkson. Ellerhur har jag rätt?

/ F- <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

Fan va bra låt;P E det den du ska sjunga på uppsjungningen?:D

2009-03-05 @ 20:25:05
URL: http://oscarcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0