Sool

Du vet att det kommer ta tid för mig aatt förlåta, Fast jag älskar diig massa min vän så går de inte över inom mig på ett väldigt bra tag! Jag vill att du ska visa för mig vad du verkligen känner. Och om jag betyder så mycket för dig så skulle du försökt bli vän med mig till 100% igen. Men jag tvivlar.. Jag vill så gärna ringa sms eller träffa dig, men jag vill inte va den som kommer. Jag vill se att du verkligen bryr dig.

Förövrigt har dagen varit bra bra! gick från halv 9 till 14.00 idag. Var så trött efter Sians lektion så orkade inte följa med hem till Filippa så åkte hem istället och la mig i trädgården.  Igår hade jag en toppen dag :), Roligt i skolan, jamenvisst var de det:), sen stack till stranden med några styck massa massa myyys :), Vilken sol asså, redigt naaaajs! Efter det så cyklade Bella och jag hem till moi och åt chocklaad gottsak xP,

Nu har jag också sett klart sex and the city boxen , tragiskt men saant. Så nu e det dags för en ny box, Men vilken. Förslag? :),

/ F. <3


Fin låt jag fick i Fredags av lilla Jackiiie shaaaang( bellas fel att jag fått det namnet på huvudet xP ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0