Misommar!

Igår var det midsommarafton! I flera år har jag nästan alltid gjort sammasak eller iallafall varit med en person. I år var det lite annorlunda , fast trevlig. Var med Lisett och Pal mesta dels. Vi åt Middag hemma hos mig med holm och Bech sen begav vi oss till Tågarp, PArty med Filippas föräldrar sjukligt roligt, verkligen. Nästa år ska jag fanimig dit och bara fira midsommar med dem xP, sen blev det att gå till Marcus som hade fest. Helt okej.. Nu har Filippa åkt till Mallorca och jag saknar henne redan :/, Vi ska ha party party när hon kommer hem :) Mihihihi(A) <3






Tjaaarrå!

Vänner fyller ditt liv med glädje, sitt sinne med solsken och ditt hjärta med kärlek. <3

/ F. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du trivs, ses!

2009-06-21 @ 02:06:40
Postat av: lisett

hihihi<3

2009-06-22 @ 13:32:27
URL: http://musiikfreak.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0