9/6



Repetitioner på gång!
Jag kan ju bara glömma studenter typ, Nej men måste på några iallafall. Får se när jag hinner! Nu är det skolan som gäller till 100%! Show både Lördag och Söndag och nu håller vi på med att sätta allt på scenen och kläder ska fixas och allt sånt. Det ska bli underbart att snart få ha loov! Måndag mååååste det vara fiint väder, Ellerhur M1?, Min älskade klass! Sen skulle jag bara vilja säga nu som hastigast att Bella är lycklig och drömmande , då är jag också det. Om hennes drömmar går i uppfyllelse så kommer mitt liv också bli toppen för jag är med i vissa av hennes drömmar, Hihihi.. Denna veckan eller egentligen förra veckan fick min lillaklass ett underbart erbjudande! Vi ska få vara med nöjesteaterns nya produktion av Pippi Långstrump. Vet ni hur underbart det är! Vi ska få våran praktik där. Så nu hoppas vi bara på att Bella ska få bli vår lilla pippi eller Annika :), Det ska bara bli så punkt slut!  Så till hösten blir det repetitioner på Nöjesteatern och sen en liten miniturne´ runt i Skåne. Nu är det dags för att hoppa in i duschen efter en lång dag i skolan och sen vidare ner till sin gamla skola och ser årets spex, späänd eller icke? såå jävla späännd! Blir säkert priiima! Efter spexet måste jag hem och sova för har ingen sångröst, är förkyld sen från Filippas lilla partaj, Förresten så var det sjuuukt naajs i Tågarp!! Där var ögongodis kan jag tala om ;), Graaauw!

Tjaaarrrååå!

/ F. <3


http://www.myspace.com/daniellabinyamin Lyssna på min lilla Daniella , Hon är tyyp bääst! <3

Kommentarer
Postat av: Bellur

du är typ bäst!

enligt mina drömmar så går min dröm i uppfyllelse. så jag är lycklig rakt in till själen!

älskar dig snutte putte <3

2009-06-09 @ 19:38:12
URL: http://achmeeeeeeeeeeeeed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0