Stockholm!

Förra veckan var jag i Stockholm ju. Fyra Underbara dagar! Med Allsång på skansen,shopping och massa annat gott gott. Vi hade verkligen super duper bra. Saknar det verkligen redan!! Snart ska jag upp dit igen. Lite bilder där ifrån sitter ju inte fel, så varsegood! =)



Denna bilden är till Julia! hihi <3


Bella på lidingöbanan till vårt fina hotell ute på Lidingö!


Bella och mitt fina rum, eller vår säng iallafall.( Bella snarkar)


min gulliga päron i stan!<3


Bella och jag i stan <3


Bella i sin seexiga pyjmas! ;) GRAAUW!


Bella och jaaag, aarrschmeeed! <3

Skåningarna redo för utgång till stan,shopping och lita museeum!! ÖSS!

Bella och jag på världens mysigaste museeum , Junibacken! <3

pappsen och Pettson! =)

Karlsson på taket, junibacken!

Tant brun tant grön tant gräddelin och tant blå, så smart är jag när jag ska berätta för pappa vad dem heter.

Tisdagskväll träffar familjen 'Harvigsson, Världens trevligaste familj!

Onsdagen var vi först på dan på Cosmonova och såg 3D tyvärr somnade jag lite så såg inte hela. (A)

On the night we went to Gröna Lund!! Tror ni itne pappa vinner mega chocklad!!

Håkan lika normal som alltid. hrm.. ;) HAHA


Sista kvällen i Stockholm, jag vill ju verkligen visa er hur vi hade det i minsta detalj!! Fråga bara oss om ni inte hittar med tunnelbana för vi akn hjälpa er, för v e BÄÄÄST!!! <3

HAHAHAH... Tack för underbara dagar!!! <333

Tack Bella med för du lärde dig mitt namn först i klassen ;) hahahaha...

Tja tja!

/ F.<3

ps. Tyvärr blev det inte filmning enda till hotellet men nästan!! ni missade backen! men inget att se ;) HAHAH.. Njut av filmen!!

Kommentarer
Postat av: sooofie

hahaha vilka bilder asså:D och filmen ! världsklass :D <333

2009-07-21 @ 22:58:08
Postat av: nea

Din vän har underbart lockigt hår! :D

2009-07-21 @ 23:01:38
URL: http://ebbanealinnea.blogg.se/
Postat av: Achmeed

hahahahahahahhahah jag dööör du är sjuk i huvudet! mina dubbelhakor är heller inte att leva med!!! galet! me likeeee! miss you and i love yooouu!

2009-07-22 @ 12:33:32
Postat av: bella

kul att du gillar mina dubbelhakor, visste inte att du hade en sån stor kärlek till dem!!! <3 betyder mycket för mig. :)



att leka med! kommentaren innan. ;) från achmed, skrev litta fel

2009-07-22 @ 12:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0