tidig morgon!

Upp och hoppa tidigt idag! Päronen stack nästan precis. Husbilen nästa för dem och jag sitter här då själv med min lilla vovve. Har precis ätit frulle och tagit mina vitaminer och allt sånt som är bra för kroppen. Nu ringde min goa lilla farmor precis och hon berättade att en svensk flicka som var på språkresa på Malta har fått svininfluensan! MALTA!! NAAJ! hemskt ju.. Som tur ska jag ju inte till Malta iår eller det är jätte synd men kanske lika bra när den där störda svinsjukan finns där med. Iochförsig finns den överallt men hoppas ju verkligen inte jag får den!! Nu ska jag nog bara gå och duscha lite ta på mig träningskläder och sen bege mig till farmor,hjälpa till lite där sen hem ge Titti mat och sånt. Sen bär det av in till Malmö. :), Tjoooheej!

Tja tja

/F.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0