Natt,träning

Inaattt!! sjuk dröm. drömde att min syster hennes pojkvän och typ min mormor också var på Kreta samtidigt som jag och Filippa. var lite sjukt, men kommer inte ihåg allt exakt :P, hahaha.. Nu har jag gjort lite sit ups och rumpövningar sånt skit, stretchade lite också. Det är najs naajs. Inget sats för mig idag då så får räcka med de. Men rätt skönt har träningsvärk idag endå så. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Får väl se hur dagen blir nu sitter jag här med en tofs mitt på huvudet, sport bh,balettskor och mina skön sköna jazzbyxor som jag köpte förra veckan i Stockholm på Dance&gym shop. Mihihihi..

Tja tja

/F.<3


Kommentarer
Postat av: julia

snygging där i toffsen, I LIKE!!

2009-07-21 @ 19:03:31
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0