Min dag 21/7

Dagen idag har varit väldigt väldigt lugn. Tränade lite här hemma i förr/efter middag. Sen strech. Åt, duschade sen bar det av till Burlöv center med mamma för att bara sticka inom apoteket. Köpte mina gulliga Hello kitty plåster igen, sen kräm och schampoo och balsam. Schampoo och balsam till resan och sen köpte jag med vitaminer ju. Nu ska ingenting få angripa mig. Icke!! Hos morfar läste jag i en bok om när man skulle ut och resa sen en bok med enkla engelska fraser man kan ha väldig nytta med när man är utomlands. Jag tyckte jag kunde nästan allt som stod i den men det är väl mest när det kommer en som talar engelska och ska fårga mig något jag blir så nervöös! haha.. Men nu på kvällen inte gjort så mycket. Tänkte nu faktiskt dra mig tillbaka till min lilla säng och glo på en film. Imorgon är förmodligen än lite mer händelserik dag än vad denna var.


Tja tja

/F.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0