Min dag 20/7

Så kul att ens cykel är stulen då. Varför händer allt mig och Julia?!! Vi cyklade till Malmö idag för att träna. Super bra gick det verkligen men sen när vi skulle hem såg vi att det börjat regna vi tog papper på sats så vi kunde torka cykeln lite. Men se där när vi kommer ut så har vi inga cyklar att torka!! båda våra cyklar är borta, puts väck!!! shiit vad irriterade vi blev. vi bestämde oss för att gå hem från Malmö. När vi kommit en bit vände vi och började leta efter våra cyklar men därefter tog vi bussen till Åkarp och gick sedan hem där ifrån. Jag bara flabbade och Julia var bara aas laack xP HAHA.. Men men.. Nu sitter jag här hemma. Träningsvärk i lårna men om man ska va fiin får man lida pin lite;), Tränat Core idag igen. Imorgon blir det nog tyvärr ingen tränning, inget speciellt på sats imorron om jag inte åker in och kör lite i gymmet men tror dock inte de. får väl bli lite hemma istället, sit ups och såna grejjer. Min kropp laddar inför en härlig vecka på Kreta ju. Fast känner nu jag börjar bli lite förkyld, ont i halsen och sånt. Men kan de kanske bero på allt snack om svininfluensan? haha.. man blir värsta hyprokondiker av den där influensan. Jag tycker såhär! Om man endå tränar får man äta saker man tycker är gott. Så ska nog gå och hoppas på att vi har pop corn hemma som jag kan kägga. Men såklart kommer jag må dåligt efter jag ätit dem men aash det får jag väl stå ut med.


Tja tja

/ F.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tycker så ja, och de tycker jag att du ska tycka :D men jag ska fan få snyggekropp nu, typ som din :)! BABE ;)

2009-07-21 @ 19:04:19
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0