Min dag 19/7



Tooodaaay har jag varit med Julia ju , sjuukt men så sant så!! Vi hade faktiksit väldigt trevligt. Gick en promenix till Lomma sen tog vi bussen till Malmö( Vi har ju såna skillade smmarkort) sen gick vi där i regnet och så han vi med tåget vid halv 9 tiden så åkte vi hem igen. Snacket idag har varit blandannat om; vänner,drömprins,drömmar  till morotskaka och träning. Ärligt talat så måste jag ta upp de nu här, Julia och jag diskutterade kroppar idag. Julia tycker hon e tjock och fet! Jag blri så lack när hon säger så. Hon är ju inte tjock!! Ellerhur?! Det är ju fint när tjejer har lite kruver ellerhur? JULIA! Du har ju den kroppen killar vill ha , va glad för de och va stolt!!

Idag har jag också varit och tränat. Tränade CORE, hade tänkt göra de nu några veckor framöver tills jag åker på semester men sen när skolan börjar får träningen starta igen.

Tja tja ;)

/ F. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaag tycker det :) :(, trivs icke ! mohaha! :) KURVOR=FETT=äckel :)!

2009-07-21 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0