In daaas Stockhooolm, och kollar efter snygga lidingö killar ;) graauw!

Tja tja från Stockholm! Läget är under kontroll!! Maaarscchmeeed!! En underbar middag,fiint hotell och trevligt sällskap. Imorgon så kommer förmodligen Sofie med familj. Sjukt att dem bokat på samma hotell som oss. En sak e jävligt konstigt, har gått en hel dag i Stockholm utan att ha sett några snygga killar. Fast okej,på tåget var det en aaaas snygggg!! MAHAHAHAHA.. Nu ska jag snart upp på daaas ruuum!! Jag måste lööösa mysteriet med den där jävla mobil tjuven. Så lysssnaa!!! Ni som var hemma hos mig i Lördags, Såg ni någon person som tog två mobiler!! Den som tagit dem kan gå dirre och lämna tillbaka dem i min brevlåda. Ni kan endå inte använda dem, för dme är späärradeee!! Men men.. Ska njuta nu av livet här uppe på LIDINGÖÖ och spana vidare om jag hittar någon snygg Braaat som jag kan ta med mig till skånelaand.

Tja tja ;) !

/ F. <3

Kommentarer
Postat av: JULIA:D

VEM ÄR DU I STOCKHOLM MED DIN TÖNT :)!

2009-07-14 @ 19:58:11
Postat av: Filippa

Hej vännen!

Hoppas ni har det finfint! :)

Saknar mina töser<3



Snart gäller det ;) HÖHÖ

RATADATADATADA!!!

2009-07-14 @ 23:19:02
URL: http://filippajonsson.blogspot.com
Postat av: Dessan

spana killar till mig med för fan! ge dom mitt nummer, hahha ;) saknar er flickor <3

2009-07-15 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0