Anna Nicole Smith



Har nu sett klart filmen om Anna Nicole Smith, eller som hon egentligen heter Vicky Lynn Marshall. Henne liv var helt sjukt! Iallafall verkade det jävligt sjukt. Anna Nicole verkade verkligen bry sig om sin son som var hennes enda familj tills den 89-åriga mannen kom in i hennes liv. Trotts ålders skillnaden på dem två verkade de faktiksit va lyckliga och jag tror verkligen inte hon bara var ute efter pengar. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om filmen. Den är både bra och dålig. Den visar både att Anna Nicole var en väldigt kärleksfull och trevlig människa men den visar också att hon var en rätt korkad person. Ärligt talat tror jag inte hon var så korkad som dem visar upp i filmen. Den är nig endå värd och se, jag tror man ser på denna omtalade människa med lite andra ögon då om man ser den.

/ F.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0