Världens roligaste danslektion men just nu är jag sjuuk! :(

                                             



Då har man suttit här hemma nu i två dagar. Nej rättare sagt leggat ner för mått så otroligt dåligt. Just nu vågar jag inte känna hur jag mår. Tror det är bäst så! Iförrgår så var jag och fixade mina naglar. Gissa vilket färg det blev? ROSA med GLITTER! Mihihi.. tror dock jag trivdes mer i dem svarta glittrade men aja detta funkar fin fint. Nu vill jag ju bara bli helt frisk och så vill jag att min rygg ska bli prima ballerina. Just nu känns det som att min rygg egentligen skulle suttit på en 75 årig dam, Inte på miig! Förresten så i Onsdag hade jag nog världens roligaste danslektion i skolan! Vi skulle egentligen ha Street men Anders hade annat för sig så vi skulle ha Jazz med Sian. Sian strängaste läraren trodde nog vi alla men vi visste att hon var den bästa. När vi kom in där så stod hon där med världens leende och vi började med uppvärmning,diagonaler och sen en dans från Musikalen Grease, tror från musikalen som spelades uppe i Stockholm. Har nog inte lett så mycket på en danslektion som jag gjorde på denna. Det var underbart kul. Och det e precis såna danser man vill lära sig här på denna skolan jag går på.

Tack för mig så länge! / Friida <3


Kommentarer
Postat av: Juliiiia

I KNEEW IT ;) that's why ja la ut det ;):P

2009-02-06 @ 22:26:24
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0