Ingefära & Citron te med honung.



Har nog inte blivit så lycklig på länge. Står där på uppvärmningen innan körtentan och mår rättså dåligt och in i rummet kommer en av dem mest underbaraste som finns! Bella! Ni ska fatta vad glad jag var för att se och träffa henne. Kraaamade henne maaasssa! Sen hade vi körtentan, ja inte så mycket och säga om den. Efter kören blev det teater. Där man var en smittbomb om min kära lärare Jonas får säga vad han tycker. Så han tvingade mig sen till Elisabeth (sjuksystern) där jag fick sitta i korridoren med en termometer i munnen för att kolla om jag hade feber. Men icke sa nicke! klart jag inte hade. Men fick inte va med på streeten av henne. Men jag satt och dansade istället. Det enda possitiva med de är att man inte blir svettig och så slipper man ju göra dem där 60 lyften med benen som vi gör varje streetlektion. HAHA.. Nu sitter jag här och skrattar som en apa för Julia är fööör kuuul. haha.. Och så lyssnar jag på youtube som jag alltid gör på Norges bidrag i förra årets Eurovision song contest- Maria- Hold on be strong. Riktigt bra låt faktiskt. :), Snaart dags att krypa ner i sängen fast först ta en liten duusch. För nu har jag druckit upp mitt ingefära & citron te med honung i. Ingen som har några hälsotips som gör att man inte blir sjuk så lätt och att man blir av med förkylning och alla andra bakterier som sitter på en? Jag kan ge er ett tips! Tvätta händerna! Ärligt det hjälper verkligen för att inte bli smittad av någon bascilusk. För tänk så mycket skit du tar i alltid. Mihiihi.. bara lita små tiips från coochen som själv är sjuuk! Kiissa ,gå och lägg diig! / F. <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Frida Frida Frida, ta tag i ditt liv! Du måste vara psykiskt störd! :O

Neeej´, jag bara skyyja med dig din lilla råttsvans ;D

2009-02-11 @ 22:42:02
URL: http://juliacasspe.blogg.se/
Postat av: Bella

Vännen du får inte säga så söta saker om mig, jag blir tårögd. Du är bäst !

Älskar dig <3

2009-02-12 @ 00:43:21
URL: http://isabellalondos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0