Min bästa vän <3



Dagen idag hur trevlig som helst. Jag är verkligen väääldigt glad att jag har en sån underbart bra bääästa vään! Flabbar så jäkla mycket när jag e med dig. om jag skulle varit med dig alltid så skulle jag aldrig dött för folk säger ju att ett gott skratt förlänger livet. Det finns ingen bättre vän än diig! Har alltid så kul med diig! Det är kanske därför jag e rädd aatt du ska gå ifrån mig och skita i mig. Varför ska de va så? Vill ju va säker på att du alltid kommer va vid mig som min bästa vän. Du vet allt om mig , jag kan berätta allt för dig. vill att du ska kunna berätta allt för mig. Jag vill att du ska känna att du kan komma till mig och prata om du har problem och jag vill veta att jag kan komma till dig om jag behöver prata! Jag vill att jag ska va den första du går till när du har problem och vill ha råd, ( inte för jag är värsta klokaste människan men jag vet vad jag gör). Men aja. Nu ska jag sooova och imorron ska vi luncha tillsammans. Låter väl helt förträffligt bra?

Älskar diig min bäästa vän , Julia Casspe! =) <3 Y!

TIPS!, om ni vill prova en rätt rolig sak om ni inte har något att göra på tåget så stoppa in 15 extra tuggummi i käften och sitt och ha kul med de, det hade iallafall Julia och jag!

/  Friida :)

Kommentarer
Postat av: Din bästa vän Julia!

Frida frida frida, du är min bästa vän, och du är den som jag går till först om det är något! och nu ligger jag är och typ snyfftar som e kärring på 65, men du är för sjukligt bäst! jag kommer alltid att finnas för dig, och jag hoppas det kommer vara du och jag livet ut! eller rättare sagt, jag hoppas inte, jag kommer se till att det är så! nästa gång får vi la ta 20 tuggummi, men jag tror ändå inte man kan ha roligare än vad vi alltid har. Vi kan sitta och titta in i en vit vägg och ändå skratta så vi typ dör! hrm, jag älskar dig ville jag nog bara säga. Jag skulle inte hoppa om du hoppar, jag skulle räddat dig. du är min jämnåriga tvilling som jag aldrig fick ! :) mohaha! <33333

2009-02-05 @ 11:47:38
URL: http://juliacasspe.blogg.se/
Postat av: jooolia

2009-02-06 @ 10:21:17
URL: http://juliacasspe.blogg.se/
Postat av: Anonym

upps, glömde skriva, haha, men det är en sida som man typ känar pengar ngt på sin blogg, tror jag hahahha XP

2009-02-06 @ 10:21:55
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0