Bellur <3



Ont i halsen jajamensan nu kom det också! FAN! Just nu inför körtentan med, prima! Nej nu måste jag bara säga en sak att nu är jag jäääkligt trött på att en viss person är sjuk hela hela tiden! Bellur nu får du faktiskit ta och komma tillbaka. Jag saknar dig så himlans mycket. Det är ju du som gör skolan så där extra bra du gör mig glad och du finns där för en! Bara jag inte hade varit i skolan på en dag hade jag fått ca 4-5 medellande av dig där det stod saknar dig, var är du Frida? och massa sånt bara för jag inte hade svarat dig. Du hade tillochmed ringt mig! Vet du så glad jag blir av att folk bryr sig om en så mycket. Det visar att du Bella har en så fiin personlighet och jag är så glad för att ha lärt känna dig. Det känns som vi kännt varandra mycket lämgre än vad vi har gjort! Jag älskar diig miiin gulliga vään Isabella Andrea Londos! =) <3    / Din vän F. <3



Bild tagen från min bästa Bellur!<3 , Checka in hennes blogg vetja :), isabellalondos.blogg.se =)


Kommentarer
Postat av: Bella

fridur, jag gråter fan nu. Älskar dig <3 du är för bra vännen

2009-02-12 @ 00:47:17
URL: http://isabellalondos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0