Avenue Q.

Nu måste jag dela med mig av typ världens roligaste sak! Musikalen Avenue Q!! Världens roligaste, såg den med skolan förra terminen jag skrattade hela hela tiden, och när den hade slutat fortsatte jag och skrattade. satt på tåget själv och bara skrattade gick i Åkarp själv och bara skrattade tills jag träffades julia och då fortfarande skrattade jag. HAHA.. Torr humor kanske jag har, men måste säga bäst humor har jag med. hahaha.. Här kommer några smakprov på den musikalen. VÄRLDENS BÄSTA LOVAR!!!


Internet är för porr heter en låt!


Om du var gay heter den här andra. HAHA

plus en sak!! Linus Wahllgren är med <3

Bäst är den! / F. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för din kommentar på min blogg! ^^



Haha, klockren musikal alltså, måste vara bland det roligaste jag sett!

Btw, diggar din blogg. Åker direkt upp på "måste-läsa"- listan :D

2009-02-27 @ 00:16:43
Postat av: Daniel

tack för din kommentar på min blogg! ^^



Haha, klockren musikal alltså, måste vara bland det roligaste jag sett!

Btw, diggar din blogg. Åker direkt upp på "måste-läsa"- listan :D

2009-02-27 @ 00:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0