Yeeesterdaay!

Igåår var det som sagt pååskafton. Först liite famiilja ju sen vidare till Julia. Där täände vi massa massa ljuus och satte oss med filtar och täcken i hennes trädgård. Mysit värre.. Efter en stund blev jag nog rätt rastlöös så började släänga i pop-corn i ljusen sen ville jag ha skratttävling, vem som skrattar fulast/roligast. Men ingen ville ha det med miig :(, tror dem var rädda att dem skulle förlora! Bara för jag e såå gryymm på den leken! ;) xP HAHA.. Seen after thaat, började ett ljus brinna sjuukt mycket men jag tyckte bara dte var kul sen säger Julia helt plöstligt; Friida, ljuststaken har smällt , så Hällde hon bubbelvatten på det och då började bordet typ BRIINNA!! Fatta vad rääddda vi bleeev! Julia började gråta, linnea kissa på siig, Malin BAJSADE på sig, Men jag brandmannen sjäälv slääckte elden och var sååå modig såååå! (a), Direkt efter min hjälte insatts så koom Pöööjkarna och då började Partyt! Eller jag gjoorde TE! xP , mysigt värre. Jag fick också under kvällen en "man", sååå kääära är vii! mitt barn som är på väg fick en guudmoor vid naaamn Maaalin Göördelll Larrssson :), Ja rättare sagt kvällen var rättså händelserik och trevlig!



















Tjaaarååå!

/ F. <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag började icke gråta :) jag var bara rolig som skulle leka lite med elden ;) flamberade utemöbler så att säga ;) hahhaha

2009-04-12 @ 19:55:18
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0