Veckan som kommer =)

Ja, En veckas lov kvar. härligt häärligt. Tror denna veckan blir rätt fullproppad! Iallafall ska mammsen och jag göra saker tillsammans och det ska bli mys mys. Men sen vill jag ju umgås med liita vänner med, så får hoppas på det med.. Nästan alla ens små kompisar börjar ju skolan nu i morron fast min skola har ju då lite längre påskloov, naajs! Träna,sola och shoppa vill jag gööra! Men jaja.. Hoppas det blir en bra vecka. Trodde jag endå hade rätt ut det igår men nej tydligen så hade jag helt fel. Och då blir jag bara fööör lack asså!! Om folk ska hålla på och dricka och sen snacka väärsta seriööst med en då får ju faktiskit den personen komma ihåg vad han säger och stå för det. Men nej tydligen inte! Adjö!!


Tjaaaråå!

/ F. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0