Pååskloov =)

Snart en veckas lov gått, Visst är det fööör häärligt? Solen har strålat som aldrig förr och man har varlit allmänt lycklig! (för de mesta ;) ), Lovet började iallafall najs naajs. Jag var med miin älsklings Sarah <3, Då blir livet på topp. Vi skulle först äta på resturang tillsammans men istället blev de ta med sig picknick till Lommabrygga och sätta sig längst ute på den och ha det mys myyys! , Tända ljuus, good mat, good dricka ;), och Muuuusiiik!! Kan bara inte bli bättre. Sarah och jag asgarva som vanligt. Vi kände oss som den reklamen med en mobiltelefon som lyser upp hela deras picknick. Och så lyssnar dem på musik från mobilen. haha och precis var det de vi gjorde :P, Känner ni igen reklamen? om inte måste jag leta upp den och lägga in den här! Efter vår "romantiska" picknick gick vi hemmåt, vi fick lite halv panik och började springa så vi inte skulle bli våldtagna på vägen. :P, sen träffade Pooontiilluus och gick hem till mig käka lite goodis och sen somnade vi snabbbt. Dagen därpå så blev det att skoja lite till med Sarah och sen efter det träna lite smått, sit ups, armhävningar och sånt skiit! ;), Denna veckan har jag FAKTISKIT varit med Juulia också och det har variiiit bääääst =), Jag har tillochmed hunnit träffa Josefiin fiin <3, Jag har också tillochmed haft en dag då jag bara varit hemma och umgåtts lite med mina föräldrar, som jag gör allt för sällan. Min första vecka av lovet har iallafall varit något sånär kul kul! Hoppas ert lov med har varit de! Nu ska jag ha en vecka till med underbart looov! Fullt planerat är de men de ska bli kuuul!

/ F. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0