Träna träna träna!

Nej nu under lovet mååste jag träna liita känner jag! Shiiit, varför äter man så mycket onyttigt? Varför finns det inget som är riktigt gott som är nyttigt? :O :/

Ge er lite tips!
En av mina kära vänner till mig sa igår; Frida när du säger du ska tex träna så gör du de men om jag skulle säga de så gör jag inte de. För det första måste jag säga jag gör precis likadant som hon. Men ibland får jag vissa ryck som gör att jag bestämmer mig nej nu fan ska jag börja träna värsta. För att man ska komma igång och träna så måste man bara ta tag i de och verkligen bestämma sig för att man ska börja. Att Börja äta nyttigt tycker jag är såå mycket svårare än att börja träna och röra sig för att få bort den "häng"magen. Det som också är svårt är ju att ta sig till det stället man ska träna. Det är som något tar imot. Men jag lovar om man bara kämpar sig dit och börjar träna så man underbart. En sak som också är bra är om man går och tränar med en kompis, EN inte TVÅ, TRE för då blir de för mycket snack. Ja då kan man peppa varandra och hjälpa varandra att göra upp rimliga och bra måål.

Har ni några bra tips på bra träning eller bara några råd om hur det blir roligare att träna? ;)


/ F. <3





Malta för två år sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0