Höstlovet snart slut :/ ,och nya starka tag i skolan :)

                                              Halloween 


Ja då var väl detta höstlovet slut. Tillbaka till Plié,rise,stämmor,pade buré, noter,gehör ja allt sånt som är vardag på min kära skola. Trotts jag älskar mitt skola så in i så tycker jag lov är världens bästa! Tyvärr så har inte detta lovet varit något speciellt mer än att det varit lugnt lov utan något extra. Var blev en rolig Halloweenfest av? var tog alla fester vägen? ja allt bara nu på lovet bara försvann. Nu när man har tid att umgås med folk så bara alla försvinner :P, Men aja, nu blir det dags för att ta tag i nya krafter och börja jobba igen! Det är väl inte läge redan nu börja bli stressad över skolan? Men jo det blir jag! Musikteoriprov,uppdansning till våren, uppsjungning i kören och en engelska uppsats som ska vara klar nu till måndag! Uppdansningen känner jag mig endå rätt lugn för just nu men måste börja plugga in ordet bättre. Alla balett orden palla! :P, men tänk uppsjungningen på Onsdag! :O, jag kan inte min stämma äns, shiit asså men aja hoppas det går bra! får öva måndag och tisdag på den. What should we do in the drunken sailor är det som vi ska sjunga xP, riktigt kass låt men det får gå ;), Livet är annars hur bra som helst! :), Puss puss / Frida

Kommentarer
Postat av: Juulia

svar på din komentar på min blogg ;)

HAha jag kommer inte ihåg vilken lärare det var, men det var något vi snackade om :O:P haha piiinsamt ;)

2008-12-13 @ 09:23:43
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0