Sex and the City :)

           Se denna filmen :)

Vackra kläder,perfekt hår, lyckligt liv! Ja det e precis så det verkar dem tjejerna i sex and the city har de. Kolla deras fantastiska kläder. Var får dem alla pengar ifrån? Det perfekta håret då? Okej dem har stylister för det ser man för Sarah jessica Parker har MITTIS xP, För har ni tänkt på de? När man står där hemma själv och har mitt bena ser man ut som en 5 åring lr bara en jäkla idiot som inte kan fixa håret. Sen kommer alla kändisarna med det och hur ser dem ut?! Helt fantastiska. Hur gör dem egentligen? Det enda svaret får nog bli, skaffa dig en stylist! Filmen sex and the city visar faktiskt hur olika tjejers liv i new york ser ut. Men en sak har dem gemensamt dessa fyra bästisarna. Dem är alltid snyggt kläda och dem har varandra och dem har sina fester!
 Dessa fyra bästa vänninorna finns där verkligen för varandra och gör verkligen allt för att alla ska må bra. Trots att dem alla har pojkvänner i början och familj så lämnar dem aldrig varandra. Man önskar man själv skulle haft ett sånt gäng. Men hallå vad tänker jag med? Det är en film! Det finns ingen sån vänskap dem i filmen har ,deras liv dem har i filmen finns inte och kommer aldrig att finnas hur mycket vi än vill. Men en sak är säker en dag kommer jag också gå där med vackra kläder,perfekt hår och i huvudet ha tanken att jag vet att jag har en underbar familj där hemma och ett underbart jobb att gå till. SE FILMEN! :) <3  pussar / Frida
:)


Kommentarer
Postat av: Julia!

Jaja, och vem kom på att alla med mittis har stylist ;) hahahha=) älskar dig min vän, och jag tror verkligen på dig, du kommer bli ngt stort, med den personligheten du har!!

2008-07-17 @ 20:40:08
URL: http://juliacasspe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0