Malta <3

Malta 07 <3
Malta 07 , språkresa/dance camp :) <33



Sommaren 2007 åkte jag till Malta på språkresa/dance camp. Tre veckor som jag och min kompis längtat efter så himla mycket i nästan två år. Äntligen kom den 4 Juli och vi satte oss på planet som tog oss till Stockholm. Kvällen där var så fantastisk rolig vi skrattade och började lära känna nytt folk. Vi kom ner till Malta fick vårt rum och hela språkresan började. Ibland roliga och ibland tradiga dans lektioner och AS tradiga engelsklektioner. Ja det var så det var. Min hemlängtan var stor den första veckan och såklart satt den i dem två sista veckorna med fast inte lika mycket. Nu efter hand ångrar jag att jag hade det, så kul jag skulle haft men jag känner med att det var vissa saker som gjorde att jag fick mer eller mindre hemlängtan. Jag lärde mig några saker iallafall, 1. jag lärde mig beställa på mac donalds (H),HAHA, 2. Ta hand om mig själv, Och sen 3. Jag lärde mig hitta på Malta. Och det var en väldigt bra sak för nu sommaren 2008 åkte jag,mamma,pappa och min kompis Julia dit. Jag var såkallad reseledaren där (H);)HAHA.. Det var nog en av dem bästa semestrarna jag varit på. Längtan tillbaka till Malta nu är så stooor! Men nästa år lovar ska dit igen :), Peace,love and understand! <3 / Frida

Saknar <3
Jag och Julia på sån festställe ;) :) Malta 08 saknar <3

Kommentarer
Postat av: gurkan

när togs den bilden :O och vem tog den haha :P?

2008-07-19 @ 18:39:18
Postat av: julia!

Såg vad du hade skrivit på min! och tack för komentaren:) hihi, men jag tycker vi ses någon dag, och så tycker jag att jag försöker lösa detta, och så har jag en hemlighet till dig!<3

2008-10-08 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0