Enda sättet att få en vän är att vara en med!

Fattar inte folk att det är fult att ljuga? Att ljuga är så himla fegt så det finns inte! Tänk om det skulle varit som när man var liten.  skitsnack,bitchblickar,kärlek nä inget sånt fanns.  Det jag hatar mest av allt är folk som snackar skit och ljuger. Ja då finns här säkert någon liten figur som tycker ja men du snackar massa skit själv. Varsegod säg ni att jag gör de men jag står iallafall för varenda liten jävla sak jag säger. Jag säger aldrig saker jag aldrig kan stå för!
Att man inte kan lita på en enda jävla kompis är ju sjukt. som tur har jag vissa, men egentligen kan man lita på dem med för tydligen har det visats att den/dem man litat mest på också kan svika!! Trodde aldrig att du skulle kunna göra så mot mig! Nej usch nu blev detta inlägget väldigt deprimerande xP. Men det jag egentligen ville säga var att om du vill ha en kompis va då en riktigt jävla bra kompis. Snacka aldrig skit eller något sånt. Du blir mest omtyckt om du skippar sånt. Du kanske tror du har vänner och så tror du att du kan skita i dem lite bara för att alla andra med ska tycka om dig!, då tror du jävligt fel! Du bara mister dina vänner. Liksom HALLÅ? vad är bäst att ha massa jävla kompisar som bara snackar en massa skit och sedan kommer till dig och låsas som dem aldrig sagt något eller att ha några stycken väldigt nära kompisar? Jag har nog både och! Varför ska folk lägga sig i mitt liv? dem har väl egna underbara liv? Nu ska jag gå och lägga mig och glömma allt bekymer för snart kommer säkert nya ;), Men kom ihåg! Enda sättet att få en vän är att vara en med :) <3, kramar / Frida

När man var liten var allt så mycket enklare! <3

Tänk när man var så här liten? woow vad ful man var xP HAHA.. Men inga bekymer hade man :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0